Kwaliteit en hygiëne

Sinds 2017 doen we ons best om ervoor te zorgen dat elke hap van onze pokés onze klanten meevoert onder de kokospalmen 🌴

☀️Cette is een uitnodiging om te reizen, met een aantal garanties, te beginnen met de versheidde smaak en de kwaliteit de producten die onze inkomsten vormen ✨

👉 Dankzij de nauwe, dagelijkse samenwerking die we onderhouden met onze verschillende leveranciers en producenten, kunnen we onze producten nauwgezet selecteren, hun traceerbaarheid garanderen en zorgen voor een wekelijkse verschillende bevoorrading in elk van onze Barakawas.

PRODUCTEN VAN TOPKWALITEIT

MILIEU-IMPACT

HYGIËNE

Bij POKAWA hebben we de ❤️ liefde die Hawaïanen voor het leven hebben omarmd door goede vibes te verspreiden 🌈 en goede praktijken toe te passen ✅ in elk van onze Barakawa's.
TRAINING

Zodra ze bij het bedrijf komen werken, zijn alle restaurantmedewerkers verplicht om een training te volgen. hygiënebewustzijnstraining.

Bovendien krijgen onze restaurantmanagers en assistent-managers 3 tot 4 weken voordat ze hun officiële functie opnemen een specifieke training op de werkplek. Zo leren ze alle goede praktijken die nodig zijn voor een goed restaurantmanagement ✅. Er worden jaarlijks meer dan 500 hygiënecontroles uitgevoerd door een externe instantie en meer dan 300 interne controles.

Tot slot, zodra een klant ons informeert over een storing van welke aard dan ook, wordt een intern onderzoek onmiddellijk geactiveerd en zo snel mogelijk afgehandeld.

CONTROLES EN TRACEERBAARHEID

Van audits en bacteriologische analyses 🦠 worden minstens één keer per kwartaal op ons hele netwerk uitgevoerd door het onafhankelijke laboratorium @SGS. Deze controles worden altijd onaangekondigd uitgevoerd, zodat we de kwaliteit van onze producten kunnen bewaken. balans van onze restaurants in levensechte omstandigheden.

Na deze audits wordt, als er een anomalie wordt gedetecteerd, een actieplan wordt geactiveerd in het betreffende restaurant (baliecontrole, bewustmaking van het personeel, verschillende opleidingen, desinfectie, werkzaamheden, enz.)

Voor elk van de producten die in het restaurant worden verdeeld, geldt een strikte traceerbaarheid. In feite houden we alle houdbaarheidsdata en batchnummers van de gebruikte grondstoffen bij, evenals de temperaturen 🌡️ van onze koelkasten, zodat we de levenscyclus van onze producten tot in de kleinste details kunnen volgen.

SCHOONMAKEN EN PROCEDURES

De schoonmaakproducten 🧼 die in onze restaurants worden gebruikt, zijn zorgvuldig geselecteerd om het volgende te garanderen optimale reiniging en desinfectie van onze oppervlakken. Dit zijn @ECOLAB producten speciaal voor de horeca.

Bovendien oppervlakteanalyse We controleren regelmatig of de reinigingsprocedures in onze restaurantkeukens perfect worden uitgevoerd en elk jaar worden niet minder dan 1.440 producten geanalyseerd. Er worden jaarlijks meer dan 500 hygiënecontroles uitgevoerd door een externe instantie en meer dan 300 interne controles.

Alle POKAWA restaurants 🍍 hebben toegang tot wat wij noemen de "Gids voor goede hygiënepraktijken. Hierin staan alle hygiëneprocedures die in al onze verkooppunten moeten worden toegepast. De meeste van deze procedures zijn ook direct in onze keukens opgehangen.

MEDEDELINGEN AAN KLANTEN

La klanttevredenheid is een prioriteit, we raadplegen alle beoordelingen die ze dagelijks plaatsen op alle platforms (Google, Facebook, Uber Eats, Deliveroo enz.).

⚠️ Als je tijdens een bezoek aan een van onze verkooppunten iets opmerkt dat niet lijkt te voldoen aan onze vereiste criteriaAls je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op serviceclient@pokawa-group.com !